May 6, 2017

Dear Crush

harapan yang tak kesampaian

Dia
yang mengisi ruang hati sepanjang disini
Dia 
yang sentiasa aku bawa dalam hati dan fikiran
Dia 
dengan hanya senyuman mampu membuat hariku bermakna
Dia 
yang satu hari tak bertemu rasa tak keruan

Dia 
yang dengan kata-kata sahaja membuat aku terluka
Dia 
yang perlakuannya membuat aku kecewa
Dia 
yang hadirkan rasa sedih,marah dan sakit
Dia
yang aku ingin lupakan 

it's not even 2 years since i've been liking you but that doesnt mean i didnt love you unconditionally

i've been hearing a lot of harsh words from others about how i look,who i am
but it's never painful as you're the one that said it
judging how i look
saying how you can't carry on with me
it's hurt
i'm hurt
still hurting

maaf andai aku terlanjur suka
i thought you are my destination 
but i guess i need to keep finding

1 comment:

  1. Hi sis,i dapat offer dip in pharmacy. Nak tanya kalau fee pengajian 51k. Itu sekali fee hhostel ke? How about ptptn? Dia tanggung separuh je ke?

    ReplyDelete