May 31, 2015

Mudah ke?

split personality
yess..
here are one of them


30/10/2008-31/5/2015

pernah?
pernah buat satu keputusan yang amat berat dalam hidup
here are one of it

hmmm
kepada awak or abang or watever it is
I took about a month and more to think about this
and i cried while typing this
hahahaha
kelakar kot
move on
tuh jer
saya nak move on
saya nak move on dari suka kat awak or sayang or ape apelah yang saya rasa nih
saya takmau tunggu awak lagi
saya takmau letak harapan kat awak lagi

saya taktau semua nih perasaan sebenar or perasaan budak-budak zaman sekolah dulu
but yes
i have that kind of feelings towards you sampai hari ni
bukan sebab saya dah bosan tunggu
tapi saya nak kasi peluang kat diri sendiri
for whatever chances it is,chances that i can't get when i'm attached to you
mintak maaf untuk sampai sini sahaja yang saya mampu
even if u think,budak jer kot,bukannya betul-betul pun

what i felt towards u,for me,it's true
walaupun dulu pun saya ingat saya main-main

hmm
terima kasih for everything u had done
thanks for knowing me for who i am
thanks for this 6years 7months and one day
even we don't have that kind of relationship
but still
thank you so much

Ahmad Fakhrul Razi bin Darmawi
goodluck
thank you




No comments:

Post a Comment