February 22, 2015

Movie Buff

assalamualaikum

antara target masuk 2015 adalah - nak penuhkan purse dengan tiket wayang
that's mean,ada movie baru jer kau nak redah
jadi movie maniac teros
hahahahahaha

setakat bulan januari nih.
berpuas hati lah jugak dengan prestasi aku
hahahahahaha

okay,straight to the point

aku nak give feedback pasal movie yang aku tengok harituh
selalunya kalau aku nak tengok movie
aku selalu ikut daripada awal lagi producer promote movie dia
then consequence series
maksudnya
kalau dulu movie taken best mesti tunggu next series pulak kan
haa cemtuh
tapi mengikut quality movie jugaklah
there is certain movie yang buat sambungan movie sebab populariti previous movie tuh dah menurun
tapi bukan best pun

kalau movie english
bukak jer utube nanti adelah pop trailer movie tuh
kalau malay movie,selalunya dekat twitter lah orang dok iklan
takpun instagram artis
tapi selalunya aku lebih kepada english movie
u know based on quality preferences lah kan

diri sendiri pun boleh tau ape beza annabelle dan nasi tangas
lelwwwwssss
no offense
kang kata aku tak support filem tempatan pulak
aku layan jer
tapi selepas beberapa tahun dia keluarlah
eheh

i watched several movie the other days

night in the museum 3 on new year's night
haaaaaa..nih sebab 2 previous episodes rating tinggi
then woman in black 2
then taken 3
then woman in black lagi satu kali
i used to watch insidious for 3 times without a reason
nih semua tengok wayang tau
bukan tengok cetak rompak

and filem yang aku nak cerita adalah


to be honest,semenjak tengok filem "hanya aku cinta kau sorang" dulu,lepas tuh aku dah tengok filem melayu dekat pawagam,i was like.menyesal kot tgok movie tuh,

aku dengar pasal filem nih dari awal lagi,dekat twitter,well,tak eager pun nak tunggu dia keluar,then tak lama lepas tuh rase mcm nak tgok trailer dye.not bad,nampak macam clishe,
takpelah kasi can satu kali layan filem melayu
duduk dalam wayang sengsorang,ciskek,kesunyian betol

tapi kalau tengok citer nih,kau bawak pemikiran realistik kau,mesti kate tak best,cakap pasal ufo,high lepas ambek medicine
tapi senang citer,macam masok dimensi laen ah tyme tgok citer nih,,hahahahah,,perumpamaan kemaen
tengok trailer macam cerita melayu biasa jer tapi sebenarnya best kot filem nih
best giler,ade kelakar,ade sedih,

balik tuh,everyone pun macam nak tau jugak,amacam citer nih
jawapan yang boleh aku kasi is "best giler,serius"
cerita dye sangat tak bodoh dan beyond our imagination
salute betol dengan tukang kasi jalan cerita
sebab korang tak buat jalan cerita bodoh ikot novel
10/10 pny power..



No comments:

Post a Comment