May 8, 2014

"bestnya jadi dia ek,selalu dapat high marks dalam kelas"
"dia jenis cepat faham kalau belajar last minutes pun"
"maintain jer 3.5 n above"

pernah jadi macam tuh
bukan aku yang pasti
tengok orang lain macam tuh
rasa cemburu

"kenapa aku tak gifted macam tuh"

tapi bila pikir balik
kenapa perlu cemburu
ALLAH dah tetapkan rezeki orang lain-lain
bukan sebab dia gifted
tapi sebab ALLAH kate itu rezeki dia
mungkin rezeki kau guna cara lain


entahlah
taktau nak tulis ape lagi

sometimes we lose faith on something
and even worse lose faith on ALLAH
(gua rase lu)
"kenapa aku tak dapat macam dia"
"kenapa aku tak bertuah macam dia nih"
"kenapa aku tak cerdik macam dia tuh"
"kenapa aku tak cukup alim macam dia"

percaya aturan tuhan
mungkin hari ni kau rasa hilang tujuan
hilang pegangan
hilang punca

tapi percaya yang ALLAH ada



No comments:

Post a Comment